1
Strona główna breadcrumbs Oferta breadcrumbs Systemy teleinformatyczne breadcrumbs Telefonia IP

Telefonia IP

Telefonia IP jest nowoczesnym sposobem komunikacji głosowej w sieciach teleinformatycznych, wykorzystującym mechanizm transmisji głosu. Tradycyjna telefonia, wykorzystująca tzw. komutację łączy korzysta z odrębnej, dedykowanej sieci telefonicznej natomiast telefonia IP wykorzystuje do transmisji głosu tą samą sieć co komputery co znacznie ogranicza koszty rozmów telefonicznych. Komunikacja pomiędzy elementami systemu odbywa się za pomocą standardowego protokołu IP, co umożliwia przekaz za pośrednictwem wszystkich współczesnych sieci teleinformatycznych LAN, MAN czy WAN. Wszystkie połączenia są zestawiane i zarządzane poprzez dedykowane oprogramowania pracujące na serwerze.

Telefonia IP umożliwia realizowanie standardowych funkcji telefonów systemowych, takich jak zestawianie połączeń konferencyjnych, zestawianie i przenoszenie połączeń, prezentację numeru i nazwiska osoby dzwoniącej, programowanie klawiszy szybkiego wyboru ale także dodatkowych funkcji jak np.: wideokonferencja, Call Center, Voice Mail, czy integrację z aplikacjami klienta.

W naszej ofercie mamy produkty wiodących w dziedzinie telefonii IP i PABX producentów: Avaya, Alcatel-Lucent oraz Siemens.

 

Powiązane realizacje:

15 central telefonicznych w jednej sieci

Rozproszony system Call Center

Upgrade systemu OmniPCXEnterprise

System telekomunikacyjny Siemens

Korporacyjny system telefonii IP, Call Center, OutBound

 

Więcej informacji:

Serwery komunikacyjne- Alcatel-Lucent
Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise
Bezpieczeństwo w telefonii IP

Kontakt

Michał Bukontt

dyrektor ds. sprzedaży
michal.bukontt@sprint.pl

tel. +48 58 340 77 31

Krzysztof Stamirowski

Key Account Manager
krzysztof.stamirowski@sprint.pl

tel. +48 58 524 74 46

Poleć znajomemu

Zamknij