1
Strona główna breadcrumbs Oferta breadcrumbs Systemy teleinformatyczne breadcrumbs Usługi zaawansowane breadcrumbs Szkolenia

Szkolenia

Implementacja nowego rozwiązania lub systemu w sieci telekomunikacyjnej wiąże się z koniecznością pozyskania wiedzy w zakresie obsługi urządzeń oraz oprogramowania systemowego.

Wysokie kompetencje kadry technicznej gwarantują pracę systemu na wysokim poziomie wydajności i zapewniają optymalizację kosztów eksploatacyjnych.

Sprint oferuje szeroki wachlarz usług szkoleniowych w zakresie:
• administracji i utrzymania systemów telekomunikacyjnych,
• konfiguracji urządzeń aktywnych,
• obsługi aplikacji IVR,
• administracji systemów Call Center,
• administracji i obsługi systemów zarządzania, taryfikacji i nagrywania.


Oferowane usługi szkoleniowe, w zależności od zgłoszonych potrzeb i typu szkolenia, przeprowadzane są w siedzibie klienta lub w oddziale firmy Sprint wykorzystując nasz sprzęt demonstracyjny.

Kontakt

Krzysztof Kokosza

dyrektor wydziału serwisu
krzysztof.kokosza@sprint.pl

tel. +48 58 340 77 33

Arkadiusz Olszewski


koordynator serwisu
arkadiusz.olszewski@sprint.pl

tel. +48 22 556 85 89

Poleć znajomemu

Zamknij