1
Strona główna breadcrumbs Realizacje breadcrumbs Systemy teleinformatyczne breadcrumbs System telekomunikacyjny Siemens

System telekomunikacyjny Siemens

Klient

Akademickie Centrum Kliniczno-Innowacyjno-Dydaktyczne (Centrum Medycyny Inwazyjnej)

Założenia
 
Realizacja bezpiecznego i niezawodnego systemu komunikacji głosowej dla pracowników oraz pacjentów szpitala.

Rozwiązanie

Sprint dostarczył oraz wdraża w nowobudowanym szpitalu CMI system komunikacji głosowej w oparciu o serwer telekomunikacyjny Siemens HiPath 4000. System pracuje w pełnej redundancji gwarantując niezawodność działania na poziomie 99,99%. System zaprojektowany został do obsługi ponad 1300 abonentów przewodowych oraz ponad 300 abonentów bezprzewodowych (DECT).
Elementem systemu jest serwer DAKS umożliwiający szybkie i proste przygotowanie meldunków alarmowych i powiadomień, które następnie są przesyłane do wielu abonentów wewnętrznych i zewnętrznych centrali bez potrzeby opuszczania choćby jednego miejsca pracy.
Kolejną składową wyposażenia jest zintegrowany system łączności bezprzewodowej (DECT). Architektura systemu i transmisja cyfrowa oparta na standardzie DECT gwarantują swobodna łączność w budynkach oraz ich otoczeniu. W systemie przewidzianych zostało ponad 60 stacji bazowych DECT oraz ponad 300 słuchawek bezprzewodowych.



 
Platforma HiPath 4000 jako podstawa rozwiązań otwartej komunikacji

Efekt

Wdrożenie niezawodnego systemu komunikacji głosowej dla 1600 abonentów przewodowych i bezprzewodowych. Zintegrowany system DECT zapewnia mobilność i dostępność niezależnie od miejsca przebywania osób odpowiedzialnych  za szybkie podejmowanie decyzji, oraz personelu i pacjentów Centrum Medycyny Inwazyjnej.

Kontakt

Michał Bukontt

dyrektor ds. sprzedaży
michal.bukontt@sprint.pl

tel. +48 58 340 77 31

Poleć znajomemu

Zamknij