Strona główna breadcrumbs Centrum prasowe breadcrumbs Aktualności breadcrumbs Nagroda za największy projekt Contact Center od A...

Centrum prasowe

Nagroda za największy projekt Contact Center od AVAYA

Sprint S.A. jest partnerem Avaya od 2002 roku. Aktualnie posiadamy status partnerski na poziomie Gold Partner, co oznacza, że posiadamy odpowiednią ilość certyfikatów i wymagane obroty na dany rok finansowy. Naszą specjalizacją są systemy Contact Center, a w tym roku otrzymaliśmy nagrodę za największy projekt Contact Center w Polsce roku 2015. Nagrodę odebrał Michał Bukontt - dyrektor ds. sprzedaży w Sprincie, sektor komercyjny.

Avaya jest wiodącym, globalnym dostawcą nowej generacji aplikacji, systemów i usług umożliwiających współpracę i komunikację w firmie. Firma oferuje rozwiązania do ujednoliconej komunikacji, współpracy wideo w czasie rzeczywistym, systemy contact center, rozwiązania sieciowe oraz związane z nimi usługi. Rozwiązania Avaya są stosowane w firmach różnej wielkości na całym świecie – są one skalowalne i dopasowane do potrzeb każdej firmy.

Działalność firmy koncentruje się na następujących obszarach: Unified Communications and Collaboration – ujednolicona komunikacja, telefonia, wideokonferencje, Contact Centers  - centra obsługi klienta, Data Networking - rozwiązania sieciowe, SME Communications  - rozwiązania komunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw, usługi. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.avaya.com/pl

Więcej o systemach oferowanych przez Sprint: www.sprint.pl/callcontact-center.html


Poleć znajomemu

Zamknij