1
Strona główna breadcrumbs Oferta breadcrumbs Systemy teleinformatyczne breadcrumbs Call/Contact Center breadcrumbs Multimedialne Contact Center

Multimedialne Contact Center

W czasach rosnącej konkurencji, coraz wyższych oczekiwań i nieustającego rozwoju technologii, systemy Contact Center muszą wychodzić naprzeciw swoim klientom. Nowoczesne systemy to już nie tylko kanał głosowy ale również kanały multimedialne. Sukces nowoczesnych narzędzi komunikacji jak poczta elektroniczna, sms czy czat nie pozostał bez wpływu na architekturę CC.

Sprint oferuje jedną z najbardziej niezawodnych platform jaką jest Avaya Aura Contact Center®. Oprogramowanie jest wysoko skalowalnym,  opartym na architekturze SIP, systemem umożliwiającym kontakt z klientem poprzez następujące kanały:
• Telefon
• SMS
• Chat
• E-mail
• Pocztę głosową
• Fax
• integrację z Facebook, Twitter
• Outbound
• Webchat


Oparte na protokole SIP Contact Center wraz z architekturą SOA i standardowymi interfejsami sieciowymi, daje maksymalną elastyczność rozwiązania. AACC pomaga przedsiębiorcom poprawić kontakt z klientem, zwiększyć wydajność przy jednoczesnym zmniejszeniu nakładów inwestycyjnych i kosztów operacyjnych.

Agenci, w zależności od konfiguracji mogą obsługiwać jednocześnie wiele kanałów multimedialnych co znacznie zmniejsza czas oczekiwania Klienta na obsługę.
Sprint oprócz wdrożenia systemu oferuje integrację z aplikacjami ERP i CRM oraz pełne wsparcie przy łączeniu AACC z innymi produktami Avaya.

Kontakt

Michał Bukontt

dyrektor ds. sprzedaży
michal.bukontt@sprint.pl

tel. +48 58 340 77 31

Poleć znajomemu

Zamknij