1
Strona główna breadcrumbs Realizacje breadcrumbs Systemy teleinformatyczne breadcrumbs Korporacyjny system telefonii IP, Call Center, Out...

Korporacyjny system telefonii IP, Call Center, OutBound

Klient

Meritum Bank ICB S.A.

Założenia

Wdrożenie systemu korporacyjnej telefonii IP dla centrali Banku oraz Call Center na potrzeby obsługi klienta wraz z systemem do realizacji kampanii wychodzących (Auto Dialer).

Rozwiązanie

Sprint zaprojektował, dostarczył i wdrożył  w Meritum Bank ICB S.A.  system telekomunikacyjny na bazie rozwiązań Avaya. Jest to rozwiązanie w pełni działające w środowisku IP. Zapewnia łączność pracownikom Biur Obsługi Klienta jak i użytkownikom biurowym niezależnie od lokalizacji. Dla zapewnienia najwyższej jakości oferowanych usług dodatkowo został wdrożony system rejestracji rozmów Verint działający również w technologii IP. Pozwala on nagrywać rozmowy z dowolnych telefonów  wpiętych do sieci Banku.

Efekt

Realizowane projekty wykonane zostały zgodnie z umową i na wymaganym poziomie jakości, co zaowocowało długoletnią współpracą Meritum Banku z firmą Sprint S.A., zarówno w zakresie dalszego rozwoju systemu łączności jaki i w zakresie usług serwisowych które Sprint S.A. świadczy nieprzerwanie od czasu wdrożenia.

Kontakt

Michał Bukontt

dyrektor ds. sprzedaży
michal.bukontt@sprint.pl

tel. +48 58 340 77 31

Poleć znajomemu

Zamknij