1
Strona główna breadcrumbs Realizacje breadcrumbs Systemy teleinformatyczne breadcrumbs Centrala telefoniczna wraz z systemem DECT dla Hil...

Centrala telefoniczna wraz z systemem DECT dla Hilton Gdańsk

Klient

Hotel Hilton Gdańsk

Założenia

Dostawa i instalacja centrali telefonicznej, elementów aktywnych sieci kablowej LAN oraz bezprzewodowej  WLAN wraz z integracją całego systemu z oprogramowaniem hotelowym. Zainstalowanie w całym obiekcie stacji bazowych DECT, punktów dostępowych sieci WLAN oraz w każdym pokoju hotelowych aparatów telefonicznych .

Rozwiązanie

Zainstalowano centralę telefoniczną OmniPCX Enterprise Alcatel-Lucent wraz ze zintegrowanym systemem DECT. Do współpracy z oprogramowaniem hotelowym użyto Alcatel Hotel Link, specjalnego protokołu umożliwiającego kontrolę nad centralą z poziomu aplikacji hotelowej.


Źródło: www.alcatel-lucent.com

Dostarczono elementy aktywne sieci kablowej (przełączniki LAN Juniper) oraz wdrożono system sieci bezprzewodowej w oparciu o sprzęt Motorola w konfiguracji zdublowany kontroler sieci oraz punkty dostępowe WiFi. Dostępem do sieci Internet dla gości hotelowych zarządza dedykowany serwer, który dokonuje autoryzację i autentykację użytkowników oraz archiwizację danych. Cały system skonfigurowano zgodnie z zaleceniami sieci Hilton wraz z pełną integracją z systemem OnQ.

W pokojach hotelowych zainstalowano aparaty telefoniczne Telemartix, które są dedykowanym rozwiązaniem dla branży hotelowej.

Źródło: www.telematrix.net

Efekt

Dzięki integracji wdrożonego rozwiązania z systemem PMS (property management system) hotelu  wyeliminowano konieczność „ręcznego” wprowadzania danych do centrali telefonicznej. Wraz z meldowaniem gościa uaktywniany jest w jego pokoju telefon, któremu nadawana jest nazwa, uprawnienia oraz zmieniony zostaje język w którym telefon komunikuje się z użytkownikiem, do dyspozycji gości uaktywniona zostaje również poczta głosowa oraz dostęp do Internetu (przewodowy oraz bezprzewodowy).
Zastosowanie systemu DECT pozwoliło na bardziej efektywne zarządzanie pracownikami obsługi Hotelu. Personel jest bardziej dostępny i mobilny, dzięki temu może szybciej reagować na zaistniałe sytuacje.

Kontakt

Michał Bukontt

dyrektor ds. sprzedaży
michal.bukontt@sprint.pl

tel. +48 58 340 77 31

Poleć znajomemu

Zamknij