1
Strona główna breadcrumbs Oferta breadcrumbs Systemy teleinformatyczne breadcrumbs Call/Contact Center

Call/Contact Center

Firma Sprint posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w zakresie projektowania, wdrażania, utrzymania i optymalizacji wszelkiego rodzaju systemów Call/Contact Center. Pod tym pojęciem kryją się rozbudowane rozwiązania multimedialne jak również samoobsługowe portale komunikacji głosowej czy też tradycyjne systemy telekomunikacyjne.

Systemy Call/Contact Center są niezbędnym narzędziem do zdalnej obsługi klienta. Zadaniem tych systemów jest wsparcie pracowników firmy w komunikacji ze światem zewnętrznym i tym samym poprawę konkurencyjności, rentowności i zyskowności firmy. Ponadto systemy te umożliwiają sprawne zarządzanie kosztami oraz powodują wzrost zadowolenia pracowników firmy.

Doświadczeni inżynierowie definiują i dostarczają rozwiązania Call/Contact Center, aby jak najlepiej zaspokoić potrzeby i wymagania klienta dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii oferowanych przez światowych dostawców. Stosujemy najlepsze metody świadczenia usług doradczych, projektowania, wdrażania i utrzymania systemów.

Specjalizujemy się również w integracji systemów Call/Contact Center z aplikacjami biznesowymi, dzięki czemu wzrasta efektywne wykorzystanie pozyskanych informacji, optymalne zarządzania firmą jak również tworzenie różnego rodzaju analiz i raportów opartych o informacje i dane. Następstwem wyżej wymienionej integracji jest większa skuteczności działań sprzedażowych oraz możliwość szybkiej modyfikacji procesów biznesowych.

Powiązana realizacja:

Rozproszony system Call Center

Korporacyjny system telefonii IP, Call Center, OutBound

Więcej informacji:

Avaya Aura Experience Portal
Bezpieczeństwo w Contact Center

Kontakt

Michał Bukontt

dyrektor ds. sprzedaży
michal.bukontt@sprint.pl

tel. +48 58 340 77 31

Poleć znajomemu

Zamknij